آموزش رایگان تولید محتوا شبکه های اجتماعی
حتما برای شما هم اتفاق افتاده که به پیج خود در شبکه های اجتماعی سر بزنید و تعداد لایک ها و فالوورهایتان را چک کنید.امروز می خواهیم یاد بگیریم که چطور برای شبکه اجتماعی مان پست های جذاب تری تولید کنیم. تولید محتوا ی جالب می تواند فالوور هایتان را افزایش دهد. در ادامه آموزش رایگان تولید محتوا با باریتیز همراه باشید.
1.گذاشتن عنوان

در تولید محتوا نکته ی اول که باید به آن توجه داشته باشیم این است که وقتی یک عکس یا ویدیویی را پست می کنیم حتما برای آن یک عنوان بگذاریم. یعنی یک توضیح هر چند کوتاه برایش بگذاریم که اصلا بگوییم پست ما درباره ی چه چیزی هست؟ چون پستی که عنوان نداشته باشد مثل غذایی است که نمک ندارد!
2.انتخاب هشتگ های مناسب

شاید تا به حال به این نکته توجه نکرده باشید که برای هر پست فقط می توانید تعداد مشخصی هشتگ بگذارید. ولی به این موضوع حتما توجه کنید که اگر در استفاده از هشتگ ها زیاده روی کنید نتیجه ی برعکس می گیرید. مثلا در گوگل به دنبال یه مقاله ای می گردید و از یه سری کلمات مشخص و کلیدی استفاده می کنید. پس توجه کنید که مخاطبان شما از طریق هشتگ هایی که استفاده می کنید می توانند شما را پیدا کنند. مثلا اگر در پستتان هشتگ(#آموزش-تولید-محتوا) را قرار دهید. کسانی که به دنبال آموزش تولید محتوا می گردند. همه ی پست هایی را که مال شماست و مربوط به آموزش تولید محتواست در آن هشتگ پیدا کنند.
با وجود این که اینستاگرام به شما اجازه میدهد که حداکثر 30 هشتگ استفاده کنید. ولی شما سعی کنید که حداکثر بین 5-10 تا هشتگ را به کار برید. درست است که این مقدار کمتری است ولی چون کلمات مهمتر و کلیدی تری استفاده می کنید. می تواند محتوایتان را خیلی بهتر و پررنگ تر نشان بدهد.
3.استفاده از عکس های با کیفیت و سایز مناسب

سعی کنید از عکس های تمام صفحه استفاده کنید. تا کاربران تان تجربه کاربری بهتری داشته باشند. البته ماهیت بعضی عکس ها طوری است که نمی توان آن ها را تمام صفحه گذاشت که بحث این مطلب جداست. البته شما باید علاوه بر سایز مناسب به کیفیت و جذابیت عکس هایتان نیز توجه کنید. یک سری تحقیقیات نشان داده است که عکس هایی که روشن ترند نسبت به عکس های تیره تر برای مخاطب جذابترند. یعنی شما باید در تولید محتوا از عکس هایی بیشتر استفاده کنید که درآن ها رنگ های روشن مثل سبز یا آبی باشد.
4.ارسال پست ها در زمان مناسب

یعنی ارزیابی کنید و ببینید که کاربران در چه روزها و ساعت هایی تعامل بیشتری دارند. مثلا یک بررسی نشان داده است که در روز های دوشنبه و پنج شنبه و ساعت های دو نصفه شب و 9-8 صبح و پنج بعد از ظهر کاربران بیش تری آنلاین هستند و پست ها در آن روزها و ساعت ها بیش تر دیده می شوند. البته این بررسی در ایران ممکن است متفاوت باشد.
امیدواریم مطلب آموزش رایگان تولید محتوا شما را در این امر یاری دهد.لطفا نظراتتان را بگذارید.